Guuuuuuuuuuud

Va sleden jag är !!!
Inte för att det blev något drickande igår, eller 2 och en halv cider blev det. Jag åt så extremt mycket mat, så dricka fanns det inte plats över till.
Fy för sören va god mat det är på Rosegarden !! Å nu är det inte bara så att man får en förrätt serverad, buffen och sen efterrätt serverad. Förrätts buffe, wok buffe och efterrätts buffe.  Ja jag åt som om jag aldrig skulle få mat igen !!!! MOFFLADE !!!
Tänker inte  ställa mig på vågen idag inte !!

Nu sitter jag här med tändstickor som håller upp ögonlocken och laddar inför en dag på badhuset, pizza käk och bowling...
Jag ser ser verkligen inte klok ut !!! Inte en gunnta smink, gårdagens men i form av russin ansikte och mycket klädsamma ögonrödor. Hoppas bara jag inte stöter på någon på vägen in till badhuset !!!
Efter badhuset kan jag skylla mitt svullna fejs på en klorchock !!!!

Mickan är FÄÄÄÄÄRDIIIG på toa nu... mumma !!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Var ni ute på puben igår eller det blev inget med det? Jag glömde faktiskt bort att det var igår men jag hade inte orkat endå för jag har haft AS MYCKET att göra på jobbet de här sista dagarna jag jobbat och massa nytt att lära in! Plus en "fylle nisse" (Benny) att köra igår hahahaha!



Hoppas att ni hade skoj i alla fall =).

Var ni många brudar?

Kram!

2008-11-23 @ 13:59:08
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja Herre Gud vad god maten var! Kan inte sluta tänka på den.....vill bara dit nu igen!!! Ahhh!!!



Hade en mycket trevlig kväll igår! Mycket bra intiativ Mia! Dock pallade jag inte fortsätta ute sen, men det berodde nog på en tuff arbetsvecka, massa mat och tanken på att Emilia fanns där hemma och skulle vara under mitt ansvar på morgonen idag! Lite hämmande faktiskt!

Missade jag nåt??



PUSS!

2008-11-23 @ 15:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0