Hittade min gamla blogg

Å jag bölar, lipar och tårarna sprutar !!!!

Ringde Mogge för att berätta om den, läsa lite för honom. Gick inte... började stor böla.

Tack gode gud för att jag fick mitt liv tillbaka :) Min värsta mardröm är att förlora Mogge igen. Jag vill ALDRIG mer känna mig så tom och uppgiven....
Mina tankar går till Lina som går igenom denna mörka jobbiga tid nu !!! När jag läser mina, väldigt få inlägg, men ack så påminnande så ser jag... Lina tänker/tänkte reagerar precis som jag gjorde......
Hemskt !! Man mår så JÄVLA dåligt men försöker hålla en så förbannat tuff sida utåt. Skrattar, skämtar och ler....

Här är min gamla blogg: Livet upp och ner
Väldigt få inlägg under en lång period. Men det lilla som står knäcker mig fullkomligt idag. Mina minnen är ju så många fler och väcks upp i kroppen in i minsta panikångest attack. Luftrören snärps åt på mig, precis som dom gjorde varje dag, fler gånger,hela tiden.

Åh fy.....

Men jag ska ta å rycka upp mig nu !! För jag har en annan blogg som tillhör NUTIDEN och FRAMTIDEN. Min bröllops blogg.
För jag ska gifta mig med den finaste människa på denna jorden. Den vackraste, mest perfekta man jag någonsin träffat.
Min Mogge !!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men det är så fantastiskt att kunna gå tillbaka och se hur det var.. Man blir stark av det..

2008-11-07 @ 11:08:06
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Veroniqe

Klart du ska vännen!!!

Du gav aldrig upp hoppet----- & idag kan du bara le instämmande... eftersom du inte alltid lyssnade på de "avundsjuka" som inte riktigt trodde på er...... Jag minns också SÅÅÅ väl hur du led!

GLAD att du är lycklig vännen!

// Kramiz

2008-11-07 @ 16:52:09
URL: http://veroniqe.blogspot.com
Postat av: Lina

Åh, jag minns det där. Jag minns när vi skrev på msn och du var så ledsen att du missade tangenterna.. Jag minns hur glad jag då var (inte skadeglad, men du fattar) över att jag hade en sån fin man som aldrig skulle lämna mig.. Ödets ironi. Livets ironi.



Fick precis ett sms där han deklarerade att fr.o.m idag så skiter han i mig. Moget nog avslutade han med "jävla Fitta". Som om det är just IDAG han skiter i mig, det har han ju gjort de sista åtta åren. Så med det här deklarerar jag, att nu slutar jag kämpa. NU ger jag upp. Och jag tror ta mig fan att jag kommer att klara mig rätt bra?

2008-11-08 @ 21:57:24
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0