Hurtig !!

Målat Mickans rum klart, lagat middagen till imogon, så det är bara potatisen att fixa då (köttgryta), städat, lagat middagen till idag, tvättat miljoner maskiner tvätt, hämtat och lämnat barn i skolan osv osv

Så har jag ÄNDÅ fixat trycka in lite nöje oxå;)
Frukost hos Sara (fete frulle, dö god !) och shoping på EKO med Sabbe.

Det kallar jag en effektiv dag !!

Imorgon blir det high speed på mig !!
Lämnar barnen 7.40 ca... åker till Willys å handlar ca 8.00. Hem å packa in, baka. Bullar, tårta och några andra små kakor. Städa och måla Flisans rum..... Hämta barnen vid 14.
Byta till vinterdäck kl 15 på volvo. Hem efter det och börja doma med kvällens mat och sen ta ner bord från vinden å duka.
Städa lite till och så förbereda så mycket jag kan i matväg inför lördagen.
IDOL ska ses under dukningen antar jag ;)

Så tro fasen att jag måste lägga å ett kol imorgon !! (duschade nu ikväll så jag är ren å fräch när jag ska ge mig ut bland folk !! )

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fy för!!!! Fasen va mycket du har på Schemat i morgon! Du kommer vara lagom trött dagen efter ;)!

2008-11-28 @ 00:20:25
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0