Jobbe dag

sista jobbeda´n på denna veckan !!

Imorgon bär det av till Ullared !! Jag ska inhandla kläder till alla ungar, vinterkläder till dom som inte har. Lullull saker hem, mitt rum, Alex behöver mycket, tjejernas, Mickans prinsess rum, killarnas rum som ska snyggas till , köket som verkligen behöver pyntas och tv rummet som är så stort att det aldrig blir färdigt !!
Så julsaker.... snyggt pynt till jul. Vi ska ju fira hos oss i år, så det ska va riktigt juligt :)
Mängder med saker till Michaelas barnkalas, som givetvis ska va i rosa och prinsess tema.
Kommer va riktigt fattig efter denna resan !!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh....älskar Ullared!!! Synd att jag ska jobba inatt, annars hade jag hängt med!



Nu får du inte bli FÖR fattig....glöm inte lördag kväll!!!! Min barnvakt är fixad o klar nu!



PUSS!

2008-11-20 @ 15:21:25
URL: http://sara75.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0