Man ska se saker från den ljusa sidan..

det har jag hört iaf......
För nu, ikväll, har jag många huvudbry...... Några man åtgärdar lätt, vissa man får anstränga sig för...

Jag borde rakat benen längs upp, och från mitten å ner..... (mitten av dom oxå om jag tänker efter) Måste leta fram knästrumpor och boxer ikväll så jag inte chockerar mina vänner ifall vi skulle komma i samma provrum.
Det ljusa i det hela är att ........ ja.... att....jag fryser inte om musen å benen om jag är luden, nu när det är vinter å allt.. nästan !! 

Jag spärrade mitt tradera konto precis, knappade in fel lösen 4 gånger... hur fasen jag nu lyckades med det, jag har ju samma på alla mina inloggningar !!
Det ljusa (jag behöver inte ens tänka efter) är att jag inte lägger inte ut Mogge på en billig jävla 3 dagars auktion i ren ilska. Han är så förbannat sur å tråkig att jag är i princip redo att betala nån för å ta honom !! Hans friveckor är en ren plåga från onsdagen å fram tills han flyttar in i sin lastbil på söndagen. Han är inte gjord för att gå hemma och va en myspappa. Han behöver jobba för att må bra, han behöver jobba för att mitt psyke inte ska knäckas !!
Men jag älskar honom lika mycket för det ( iallafall på söndag när han har åkt *s*)

Jag har inte satt på vinterdäck på bilen, å va ska, just det, till Ullared imorgon......
Det ljusa är väl att....men ja?? JO !! Att skulle vi halka av vägen så KAN det va en riktig pudding till brandman som kommer och baxar ur oss. Givetvis så går ju mina tankar till Lottas kompis som ska med som då är singel*host* För jag tittar inte på snygga brandmän !! (snälla Lottas kompis, va singel så jag inte ljög för mycket)

Ja, det var väl dom största problemen för mig just nu.... å det blir många om varje hårstrå räknar som ett lixom...

Nu ska jag sova, för jag får gå upp 5 imorgon. Eftersom jag inte packat gympakläder till ungarna (2 st), inte plockat fram kläder till någon alls, inte ens mig, så lär jag ha endel att pyssla med. Å så lägger jag mig med vått hår.
Jag är den mest organiserade människa jag vet.....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ojj, storshopping idag då.

Ha så trevligt imorgon!!!

2008-11-21 @ 13:25:27
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0