Min älsklings tankar om mig

är INTE höga !! Innan idag så klargjorde han för mig att han var imponerad över att jag inte tankat i bensin i vår disel bil.....
Jaha ?? Nä, jag vet ju lixom vad vi kör på, så VARFÖR skulle jag ta bensin då ??

Nu så går han å lyfter på saker... jag undrar varför ?? Jo, då gör han det för att leta efte min mobil.....
-Jag har ju redan letat där sa jag ju innan, säger jag.
-Ja, men när du säger att du har letat på ett ställe så hittar man alllid det man letade efter precis DÄR !! säger han !!

Vadå ?? Nähä ?? Gör man ju inte....... eller ??

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det hade varit dig i ett nötskal hihi....

Jag vill pyssla med dina ungar NU fattar du det!!!! Min söner vill ju aldrig pyssla:(

2008-11-12 @ 16:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0