Sushi

Var på en sida nu, bara kollade av innan datorn stängs för natten... Å där fanns det ett forums inlägg om sushi. Åhh hjälp va jag är sugen på det nu... Det vattnas i munnen och jag bara önskade att jag hade Ulrikas (Ko San) nr i mobilen. Hon hade fått akut fixa en liten nattalåda till mig GENAST !!
Men jag kan ju säga att jag lär stå å knacka på dörren kl 11 på KoSan imorgon. GUD VA JAG ÄR SUGEN !!

Hittade någon liten bild som Kim har skickat mig, från Halloween helgen :)


På Isaccs maskerad kalas


Mamma sminkade fint.... det kliade MASSOR !! Mickan som ska till Thelmas kalas


Å Flisan på väg till Isabelle och Amandas Halloween kalas

Sååååååå
Natti

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nä ingen gammal kärring haha en ung kärring ;)! Det är en genom elak människa vår granne =(. Men det finns ju sådan människor överallt har försökt att kominicera med henne men hon bara stänger dörren mitt framför näsan på mig eller så bara skriker hon haha.. Ja inte mycket att göra där inte ;). Man får låta henne vara istället bara. Vissa är inte kapabla till att bete sig moget när det behövs.

2008-11-06 @ 13:09:14
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj hur har jag stavat egentligen?? haha komunicera stavas det väl =P hehe.. Jag är ingen hejjare på stavning direkt ;). Ja det är lite trams detta men skönt att det är nerlagt nu. Kan ja få adressen till din andra sida igen??? Har glömt adressen ju!

2008-11-06 @ 21:05:41
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0