Tänkte skita i det

att blogga idag, menar jag.
För jag är så less på för många och jag BARA gnäller här tycker jag.
Inget kul att blogga när man bara är less hela tiden.
Vart är pigga glada jag ???
Måste skärpa mig med min viktnedgång... så jag blir taggad, glad och nöjd :) Så kanske jag slutar störamig så mycket hela tiden *haha*
67 kg ligger jag på nu. Förbannade Turkiet kilon !!! 3 fjantiga mupp kilon som inte tänker rinna av utan att jag anstränger mig tydligen !!
Nä, skärpning Mia !! Jag VET ju att jag mår så jäkla bra, bara jag trivs med mig själv !!

Mina planer för framtiden tar sig form....
Först så ska jag ta å överväga min mammas vädjan. Att jag går ner till 50%. Jag ÄLSKAR mitt jobb, verkligen. Men jag ÄLSKAR VÅRA BARN MER.....
Nu har vi 6 barn boende här.... längre fram i livet kan jag jobba röven av mig hur mycket jag vill. Men nu måste jag nog först och främst finnas här för barnen lite mer än jag hinner idag, på 75 %.
Blir förmodligen 5 timmars arbetsdag/ 4 dagar i veckan. Fredagar ledigt.
Tror att det blir mer fokus på det jag SKA arbeta med då. Sälja och ta hand om personalen. Sådant jag tycker om att göra :)
Ja, framtiden ser riktigt bra ut... jag har det bra :)
 
Men jag vill ha någon liten extra inkomst. Pyssla med något som kan ge någon hundralapp extra i månaden. Pengar som ska läggas i vår resekassa ;)
Mary Kay vet jag ju. Men tjänar man verkligen något på det ?? Jag har ju inga möjligheter att ta mig iväg på veckorna. Ensam med barnen ju. På helgerna vill jag träffa min älskling...
Någon som har ett bra förslag på extra knäck a lá slapp, som man ändå tjänar någon hundrig på i månaden ?? 

Nu tänker jag tjata igen om tjekvällen......
Janni och jag !!
Helena kunde inte, så hon är skonad.
Janni, dra ihop lite tjejer som du känner oxå !! Som inte läser mig blogg *s*
Magda läser, och bjöd in sig själv eftersom hon inte fått någon inbjudan....... Hehe.... Didn´t we all ?? eller... two.... *haha* Men så nu litar jag på att hon tar sig ner hit på en tjejkväll.
Men så ni, alla ni "okända" som läser. Kom igen nu, skitsamma om man känner varandra eller inte. Dra med någon tjejpolare...... HÄNG MED !!
Att man ska behöva kämpa sig blå för att få ihop en tjejkväll !? *haha* Lite god mat å några drinkar, är det så stor uppoffran ???
Kom igen nu då !!

Jaha, så med tanke på min vikt... så går jag nu å mofflar i mig lite nattamad innan sängen.... Jag har grym karaktär !!

Natti

(dagens störning handlar inte om någon som läser bloggen, så andas ut *s*)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tjejkväll låter kul....

2008-11-03 @ 23:53:36
Postat av: Sara

Halloj Love!



Jag är fri den helgen....ska bara fixa barnvakt, så hänger jag med den 22:e!!

PUSS!

2008-11-04 @ 03:04:13
Postat av: Lina

Ta en tjejkväll här uppe!

2008-11-04 @ 07:48:30
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Miian

haha ja hon spottar?

sådär med tungan på läpparna du vet :P

nosig unge :P

Jag hoppas hon snaaart blir lite mer kelig och inte bara slår sig fri från mig ;)

HAHA

Hoppas du mår bra och att helgen varit till belåtelse,tyvärr vet jag inget xtraknäck du kan ta dej för :(

kramkram

2008-11-04 @ 10:50:23
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej vännen, hoppas allt är bra. Vill bara säga, att JAAA man tjänar MYCKET pengar som hudvårdskonsult i Mary Kay! Jag har flera kollegor som har en högre månadslön än vad statsministern har, är det tillräckligt med extra pengar? :-)

Häromkvällen tjänade jag själv ett 4-siffrigt belopp, och jag jobbade 2 timmar!!

Vi är över 1,7 milj konsulter i över 30 länder i hela världen, funnits i 45 år, varav 16 år i Sverige. Bäst säljande märket i USA i över 15 år, i England i 3 år och i Sverige, Norge i 2 år.

Man väljer helt o hållet själv när man vill jobba.

Du kan välja att jobba 2-3 tim en em när barnen är på dagis. Vill du bara ha lite extra pengar, så räcker det med att du har 2 klasser i månaden.

Läs på hemsidan! Jag lovar Mia, du kommer älska det jobbet :-)

Ha en forts skön vecka.

Kram Emma

2008-11-05 @ 22:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0