Blindstyre.......

Färgar håret och har 10 min kvar....... dumt att göra sånt kl 00.30 på natten !?

Ingen höjdar dag, men helt perfekt ändå !!!!
Jag har gått i ett vakum, en dimma. Feber, feber, feber..... Att min kyl gick sönder igår och jag inte får den lagad förens imorgon har inte gjort det hela lättare.
Fått käka frulle OCH lunch ute idag......... Donken å pizza..... fy för i i ...... läbbigt, men billigt ;) 

Nä, nu får jag in å få ut möget från håret och sen daska till Mogge på häcken........ för han ska inte tro att han ska somna innan mig, å ligga å snarka som en hel tomte arme sen.........

Nä, nu skrider jag till verket !!!! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag färgar alltid mitt hår så sent jag med haha =P! Blev det bra då? =)

2008-10-23 @ 13:27:01
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0