Ibland så vänder livet ganska tvärt.....

å det har det gjort för mig idag :(  Inte så att andras värld rubbas eller går under...... Min blev bara lite mer svart.

Men life goes on och jag traskar på. Jag kan inte mer än försöka göra mig förståd, rätta till saker som jag gjort fel även om jag inte gjort det för att göra någon illa.

Såhär funkar jag..... Jag kan va riktigt klumpig. Jag säger saker utan att tänka på att folk kan vinkla det till saker som jag inte ens haft i tanken när jag sagt det.

Jag respekterar det folk säger till mig och följer detta. Klumpigt nog så har jag inte den förmågan att tänka förbi det människan sa och tänka att just NU kan jag sluta följa personens önskemål.


Jag är för ärlig för mitt eget bästa. Jag är så otroligt korkat ärlig så jag inte fattar att andra tycker på.

Jag är så öppen... så förbannat öppen om mitt liv och har så himla svårt för att se gränsen för vad FÖR öppen är.

Herregud, jag skiter som alla andra. Jag har vidrig mens... fiser gör jag med. Skulle jag få en köns sjukdom så hade jag säkerligen smällt upp nyheten i rubriken !!
För i min värld finns inga hemligheter.... Vardagslivet, sådant som alla andra gör men inte vågar säga....... vad är såförbannat hemligt med det ??
Jag är en så otroligt okompliserad människa, så jag gör saker kompiserade för mig själv, genom att inte fatta att andra känner sig "utmålade" eller kränkta av att jag bara pladdrar eller skriver rakt ut.

Om nu någon inte har fattat det redan så har jag SVÅRT för att skriva saker utan att bara säga som det är.... hela detta inlägget är ett bevis på det !! *suck*

Ikväll är en jävla fuck fuck fucking jävla kväll.

Men såhär är det:
Jag kommer ALLTID vara den jag ÄR. IGEN kan få mig att försöka hemlighålla och hyscha om saker som jag känner kaos inom mig över.
Kan jag inte lita på någon, kan jag inte öppet och ärligt berätta hur JAG känner om saker och ting utan att få det vänt MOT MIG..... *vink vink*
Framför allt... Försök inte säga till mig att rätta mig efter andra som inte tar hänsyn till den jag är. (säger bara, fråga mina lärare *s*)

Jag är STARK, jag är GRYM, jag är OKNÄCKBAR (ja, jag kom inte på något bättre)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men kära du, det är ju just för att du är den klumpigt ärliga människan du är som vi som verkligen tycker om dig gör det..

Jag vet att jag talar för mig men säkert Sara också (eller Sara???)

Du finns där, du säger som det är !!!

Man kan ALLTID ALLTID lita på att du säger som det är..

Har jag problem som ibland överstigen mitt eget huvud ringer jag dig....

Som förra veckan igen...

Hade gråten i halsen när jag slog ditt nummer men det räckte att du svarade.. Jag behövde inte ens säga att det var nåt du visste ändå !!!!

Du visste att det var fara å färde den gången i Hammar, Minns du ? När du kom och plockade barnen, för att jag varit lite konstig i telefonen..

Du kom exakt samtidigt som ambulansen...

DU räddade mig !!!!!

DU har inga hemligheter.... NÄÄÄÄ varför ska man ha det ?

Man mår MYCKET bättre om man inte har det.

Älskar dig Mia för att du är just som du är....

Blev livet lite avartare så VET jag att du vänder det....

KRAM

2008-10-16 @ 09:08:22
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Sara

Stämmer in med ett JAAAAAA! PUSS!

2008-10-16 @ 21:36:19
URL: http://sara75.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Visste väl det Sara !!!!

2008-10-17 @ 19:13:14
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0