Kaffepaus

Men snart ska snabeldraken få jobba sig blå...... Torka golven är inte lönt. En hel arme av små lortgrisar invaderar mitt hem om mindre än 3 timmar. Lägger inte ner något större arbete på att polera golven då.

Isacc ska vara spiderman, Mickan en prinsessa, Flisan ska va en prinsessa hon med. Cornela ska vara en "häst tjej", inte ett sto då, utan en tjej som rider på hästar ;)
Oliver har mest problem med att det ska komma så många småglin... han ska låsa sitt rum.
Men så, vad ska jag å Mogge klä ut oss till ?? Kan man ta kläderna som vi köpt till Halloween ?? 
Om jag ska va en prinsessa, som jag vill, så kommer folk bara tro att jag misslyckats ordenligt med dagens klädval.....
Fast, vil klänning å vit sminkad i fejset med döda läppar och röd ögonskugga. DÅ MÅSTE DOM FATTA ATT JAG KLÄTT UT MIG !?
Jag vill ju OXÅ va en prinsessa !!

Idag ska jag va prinsessa, det är bestämt nu !!

Efter kalaset så ska vi till min faster å hennes Martin på käk :) Hjortgryta !!! Mumma !!! Måste bara bort till EKO först och köpa blomman som jag vet att hon vill ha ! En STOR grön växt. Kommer va så snyggt i hennes tv rum med en svart kruka. Svart och plomonlila har hon där... som i mitt sovrum :)

Nähä... nu är det jobba på med kalas som gäller !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0