Kom på att

eftersom jag har över 50 om dagen som läser min blogg, så kan jag ju tipsa om vårt företag. För minst hälften av er som läser, måste ju komma från Kristianstad/Hässleholm/Bromölla/Sölvesborg/Karlshamn.

Jo, jag är delägare i ett, som från börja var ett städbolag, men som nu är ett service företag. Vi utför allt som innefattas av ordet/regeringens betämmelse om vad som är "hemnära tjänster"
Det är jag, min bror och min mamma som driver företaget. Vi är 20 anställda.
1996 startade Ingrid (min mamma) upp företaget, så vi har 12 år på nacken !!!




Mmm..... så vill du ha städat hemma, fönster putsade, trädgården röjd, förådet rensat och städat, flyttstäd, mat inköp gjorda eller något annat som skulle göra din vardag lite enklare så hör av dig !!

C4 städkonsult 044-106260


( jag är GRYM på reklam *s*)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du ÄR grym på reklam.....

Jag vill ha allt det men inte betala :-D

Får nog köpa migen thailändska :-D

2008-10-20 @ 19:52:48
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0