Kvälls svammel

Min darling är en torrboll idag....

Han är SÅ negativ. Åååhhhh å jag blir så frustrerad !! Ju mer frustrerad och irriterad jag blir, ju mer negativ blir han.....
Men som Sabina säger..... Jag är en "göra" och han är en "bromsa"...... Vi kompliterar (eller hur fasen det stavas) varandra PERFEKT.
Jag kämpar som fan för att få saker gjorda och han kämpar som fan för att det INTE ska bli gjort. Det är DÄFÖR tiden står stilla hemma hos oss *haha*
Nä, riktigt så illa är det väl inte. Bara nästan, dagar som denna då jag vill ha honom med mig i mitt tänkande ;) 

Nu blev det ingen fjällen till vinter, så det är lagom tid att lägga upp nya nyårs planer nu.
Vad ska ni göra på nyår ??? Någon som har något kul att erbjuda ??  ;)  
Eller så får väl vi slänga ihop något partaj här hemma......
Får se hur det blir.

Nä, sussa kudden och komma utvilad till jobbet imorgon kanske ??

Kommentarer
Postat av: Helena

Nyårsplaner redan nu? Eller det e kanske jag som alltid e ute i sista minuten? Kan ju prata med Fidde...ev. kanske man kan fixa ihop nåt? Fast vi har ju alltid samma bekymmer på nyår..våra barn blir TRÖTTA och vill bara heeeem och sova..(kan nog erkännas att även jag blir trött)..men nångång kan man ju försöka bryta det och iallafall stanna kvar till tolvslaget..=) Kram!!

2008-10-29 @ 08:18:45
Postat av: Anonym

Förlåt;(....... att det alltid ska vara mitt fel...



Kramis på dig



//magda

2008-10-30 @ 23:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0