Men jag gör väl rätt för någon annans del !!

Här är pinglan som Mogge tycker är snygg som tusan, som vi var i Turkiet me en HEL vecka !!
Som han OFTA, VARJE DAG, förklarade både för mig OCH henne, hur snygg hon var/är när vi var där !!

Å vet ni ?? Jag och Mogge har inga problem med att säga det till varandra !!



Inte min syster, men Hanna. Tjejen i "röd" bikini.......



Söta Hanna :) En underbart söt tjej, han har HELT rätt ! Jag håller med till 100 %
Gör inte ni ??



Till och med när hon muppar sig så är hon snygg.......

Så bara för att jag la upp bilder på en snygging som tog hyper fina kärleksbilder på mig och Mogge ( för kilen på bilderna var fotograf) så betyder det inte att jag går och suktar efter någon annan.
Men man kan klart vända och vrida på sakerhur man vill.......

Men så nu vet ni. Å för att åter igen tillfredställa andra så ska jag GENAST ta bort dom bilderna !!!

Jag är less på allas dryga vinklingar om mitt liv och HUR HEMSK JAG ÄR !!!
Men SNÄLLA NI, fortsätt leta fel på mig........ dom finns säker i varje inlägg !! Ni lyckas ju galant med "uppdraget" "häxjakt på Mia"

Så, nöjda ??

Kommentarer
Postat av: ElisabethC

Skit i alla negativa kommentarer,det är folk som är bittra,de kommer alltid vara bittra och gå miste om en massa roliga och spännande saker,allt bara pga deras bitterhet. Synd och sorg för dom... Vi andra försöker vara positiva =)

2008-10-21 @ 21:15:20
URL: http://tildatexas.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Men åhhhhh skit i de kommentarerna...

Stoppa dem i granskningen..

Det finns alltid folk som stör sig...

Men ignoera dem...

2008-10-23 @ 18:09:16
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Mia O

Gud så tråkiga folk är! Håller med! Ignorera dem! Jag tittar in här ibland från Pernillas Blogg och jag får mig en hel del skratt! Så... fortsätt att skriv och glädj oss!



Kram

2008-10-25 @ 12:27:19
Postat av: Anonym

haha, så glad jag blev över att läsa detta! :D

och jag måste faktiskt säga att fotografen på båten var den snyggaste i turkiet, men bara för det var han inget bombnedslag.. ni syskon är allt konstiga :D

2008-11-02 @ 13:22:04
URL: http://kallberghanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0