Pedagogisk till 1000...

Vi kollade på tv... Oliver ser en reklam där en kvinna föder ett barn. Han undrar om jag oxå skrek så när jag fött  mina barn.
- Ja, det har jag, det gör JÄTTE ONT !!
- jaha ?? Är det inte pinsam då ??
- Vad ???
- Ja, att skrika så...
- Jaha ?? Vad hade du gjort om du skulle förksöka bajsa ut en stor vattenmelon ???

Nja..... men han fattade nog lite vad det handlar om ?? Även om det kanske inte var det bästa sättet att förklara på ;)
 
Kollade på Hells Kitchen innan...  att han, chefen, inte dör av en hjärtinfarkt mitt under inspelningarna ?? Jag satt ju helt uppstressad fram till varje reklam avbrott !!! Bet ihop käkarna så hårt under hela tiden att det värker i tänderna !!
Jag kommer aldrig mer kolla på det sketna programmet !!! Tvi väle.....

Åhhh... min son är så trött att slutar han prata så somnar han sittandes !! Mina öron blöder snart !!


Lite nattamad nu å sen tryna som en stucken gris !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0