Sjuk

Det är synd om mig, jag är sjuk....

Kommentarer
Postat av: Emma

Go´kväller tjejen!

Vad trist att du råkat bli sjuk (mer än vanligt, blink, fniss...)Hoppas du kryar på dig snart. Vill bara säga oxå, att du är verkligen en stark kvinna Mia, du är great! Du är så otroligt bra på att skriva, du säger vad du tycker och tänker, det kommer rakt ifrån hjärtat, fortsätt så, strunta i vad alla andra tycker och tänker. Sug åt dig av all positiv energi och skaka av dig allt negativt.

Du och jag vi kan bilda klubb, för jag har råkat ut för precis samma saker som du pga att jag alltid säger vad jag tycker och tänker och jag är väldigt öppen och pratar om allt möjligt som kanske andra anser som privata bitar. Men behöver man prata så gör man, det är alltid bäst att köra med raka rör. Sen om inte alla gillar det, det struntar jag blankt i. Det är ett fritt land vi lever i och man lever bara EN gång, det ska levas till MAX! :-) Nu ska jag sluta drabbla en massa i din blogg, fniss.

Ha det bäst. Vore kul och ta en fika nån dag, barnen och min lilla tös kunde ju lekt lite.

Orkar du, så har vi hudvårdskonsulter öppet hus på Yllan kl 18.30. En Rosa Bandet kväll tillägnad Cancerfonden, där vi visar upp alla Mary Kays produkter. Det blir kort info, utlottningar av fina gåvor, tilltugg mm. Inträde blir i form av ett rosa band, 20 kr. Inget köptvång, men vill man handla nåt till Fars dag, julklapp osv, så går 10% direkt till Cancerfonden. Det blir en mysig kväll. Ta med guben eller syrran, din mamma tex. Meddela mig några dagar före bara isåfall. ALLA vuxna är välkomna.

Jättekraaaam!

/ Emma

2008-10-22 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0