Vilken natt !

Dom stora förde väsen som om det var galapremiär, Isacc fick migrän och Mickan vaknade och ville in till oss i vanlig ordning.
Stackars Mogge, han jobbar idag :(

Jag tänkte kört upp till Lina i Munkedal igår. Men Isacc va lite halvkass på förmiddagen så jag tänkte vänta tills nu, idag på morgonen. Ställde kolckan på 7.....
Men natten kom imellan. Han får så ont i sitt huvud !! Läskigt...... Ska ringa och kolla upp detta igen....
Iaf så måste han få sova ut.
Blir det inte för sent och Isacc mår bra. Då kan man kanske köra ändå ??

Aja vi får se...... Jäkla skit bara, nu när det fanns tillfälle...

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du inget för dig och hinner, kan du ju köra till Skånes Djurpark och möta upp vid entren kl 10:35! Jag är där!!!! PUSS!

2008-10-27 @ 08:29:29
URL: http://sara75.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Aha nu vet jag varför du inte körde..

Tänk om man läste ALLA inläggen !!!!!

Barnmigrän är ganska vanligt och så hemskt..

Man ser verkligen hur de lider...

Men det finns bra medicin (som nässpray) gå in på ahuskliniken.se och boka en tid..

Så får du medicin och hjälp utan gnäll...

2008-10-27 @ 10:25:38
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0