Den skånska Räkan !!!

Glömde kolla om du har länkat till någon blogg i din komentar. Meeeen det ska jag genast tillbaka å göra !!
Skönt att du vände dig till mig (för som sagt så är jag Guds skepnad på jorden) med din bikt. Du är förlåten ;)
Jag tog bort musiken för att min kusins fru (Jenny ) klagade på att hennes dator blev så slö av min sida. Tänkte att det kanske är för att jag har miljoner widgets och lullull som den slöar ??
Men jag ska slänga in min (och din) favo musik igen  !!

Mogge sitter nu och glor på cheaters, eller hur stavas det ?? Rätt man framför rätt program *s*

Har lite ångest för allt godis jag smällt i mig. Mår nog lite illa av det oxå....

Om någon märkte det så flummade jag iväg om mina stackars pattar i förra inlägget och kom aldrig fram till mina tankar om Turkiet resa med barnen.
Ja, så NU ska jag tänka klart.
Om jag nu op i mars/april så kan vi ju inte börja lägga undan pengar förens efter det. Innan så ska det sparas till mammlams tudor.
Egojävel tänker ni då. Ja, det tänker jag va. Nu, för fösta gången sedan 970706 tänker jag tänka på mig själv lite. Å sen är det ju så att barnen dör inte av att vänta med en utlandsresa ett år till, jag väntade i 32 år på min första ;)
Men vem vet.... Som det ser ut nu så kan vi lägga undan några tusen i månaden, dom vi shopar upp på massa skit. Förra månaden kunde vi betala hela Mogges biljett..... denna månaden tar vi fickpengarna till resan, utan problem. Dax att börja tänka om hur vi prioriterar ??
Sluta shopa, sluta äta ute och börja lägga undan.... 
En resa för vår familj till Turkiet går på ca 50 000 :- om vi tar allinclusive. Hmm..... ja, skulle kanske bli liiite jobbigt.
Tuttarna å magen kostar ju endel, men jag säljer ju en bil och sen får jag spara ihop resten. Alla miljoner högtider och allt man behöver i vardags livet. Sen ska man fixa att lägga undan 50 000 :-
Usch... sen åker vi ju till fjällen om vintern ju !!
Så, nu har jag landat på jorden igen. Kan ju glömma min plan *haha*

Usch, nu får jag ju ångest. Måste tänka lite....

Kommentarer
Postat av: Janni

Haha;-) Menade du att bullarna skrek ditt namn:p

2008-09-21 @ 12:28:48
Postat av: Pernilla

Jag kan blåsa upp tudorna på dig men då får jag ta litta fitt från magen.. Gör det nåt ???

Sen lkan du få lite av mig med och vips har du en hel a kupa !!!!

2008-09-21 @ 18:02:39
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0