Duscha ? Sova ??

Va ?? Jag ??? Hmm......
Jag är så underbart disiplinerad så jag nästan ryser av tanken.......

Kan ni inte tipsa om lite bloggar ???
Nä, inte mode bloggar... jag är så omodig man kan va ;) 
Naä... så illa är det inte ??? Jag KAN va hipp... när jag är i Sthlm och INGEN  reagerar på att man ser ut som en julgan från Pajala med kulorna på sne.....
För ALLA ser mer eller mindre roliga ut där uppe..... när man går ut på kvällen menar jag. Glöm vanlig, glöm smälta in. Där vi går så ska man iaf sticka ut !! Sen vet ju inte jag om hela Stockholmo ser ut på samma sätt ?? Lottsar hon mig till skumma wacko ställen ???? Får nog ta mig en funderare där ??

Skit samma, tipsa om andra bloggar !!! Folk jag känner ?? Folk jag inte känner ?? Folk som lever som jag ?? Folk som inte lever som jag ??? Kul folk ??

Kom igen, make my day !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0