Makalösa ungar !!

Idag var jag å JYSK med barnen. Micka hittar ju ALLA princess saker som hon inte har. Å hon har mängder.... som om hon har en inbyggd sökare.
Idag var det ett påslakan set och en prydnadskudde som hon ville ha.

Jag: - Nej, inte idag.

Mickan: - JO, sa jag !!

Jag: - Men neeej sa jag !! Kom nu, annars kör jag !!

Mickan: *slänger sakerna i händerna* - För FAN, ska jag inte få NÅGOT ALLS ????

Jag: *spänner ögonen i ungen" - VAD SA DU ???

Mickan: - Fan, sa jag... Hör du dåligt ?? Har du problem ELLER ???

OK... nu asgarvade jag ........... jag VET att jag ska va duktig och tillrättavisa. Men herregud !! Har någon hört å sett den ungen förbannad ?? Hon är hysteriskt rolig........




Å sen stackars Oliver då....... Han fick välja på att vara ute en kvart extra eller spela sitt nya tv spel i en kvart. Han valde att vara ute...... Hade 15 min på sig att äta, borsta tänder och gå på toa innan sängen. Allt eftersom han tog en extra kvart ute.......
Ungen satt å käkade sina rostade mackor när han sket............

Har tänkt, blir inte klokare på mig själv....... får sova på saken........


Kommentarer
Postat av: Vera

Söt bild och fin blogg! Ha en trevlig vecka!

2008-09-02 @ 23:18:26
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: yiyah

Hahahaah.. dina ungar är fan roligare än mina ;)

2008-09-03 @ 19:24:35
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0