Men snälla någon, hjälp !!

Jag har grym ångest....

Imorgon är det lungt på jobbet..... jag KAN säkert UTAN problem vara hemma......Men jag är störd och det FUNKAR inte för min hjärna att slappna av och känna att det skulle va skönt att gör så.

Men hem är en svinstia, eller ok. Det är stökigt..... saker ÖVERALLT. Ett tvättberg som mäter högre än Kebnekaise och en tvättmaskin som tvättar lite sådär rent., har ett berg av retvätt som BARA växer, som tur är kanske....... *suck*
Mitt sovrum går det inte tända i och ett av vägg uttagen funkar inte........... Vill inte låta el nissen komma upp när det ser ut såhär.

NÄ SKA JAG HINNA ?????

OM och jag säger OM jag tar ledigt imorgon, så kommer jag gå här å va så jäkla förbannad över att jag slösar en hel dag på mitt eget hem när jag kan göra SÅ mycket nytta på jobbet.....
Eller hur..... ingen kommer "sakna" mig där imorgon om jag är hemma. Klart att dom märker att jag inte är där, men inte mer.
VAD SKA JAG GÖRA ???

Håller på att gå sönder av stress..... Är så upp i varv att jag inte ens klarar sova.............. Allt går i 110 jämt och jag tar bara på mig mer å mer å mer.............
Kan inte ens blogga och bara blogga...... antingen viker jag tvätt, lagar mat, gör en offert eller sitter å skiter.....

Ja, jag vet. Jag får skylla mig själv. Jag kan ju inse att jag KAN va ledig och fixa allt jag måste här hemma.
Säga det är enkelt ......... "jag måste va hemma imorgon" Få kroppen och ångesten att fatta det...... en annan femma.



Usch va jag gnäller........... Ähh......... glöm mitt gnäll. Nu ska jag sätta mig ner........ tänka igenom vad som är viktigt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0