Nä dra mig baklänges !!!!!

Jag har en finne på röven !!!
Jag HAR EN FINNE PÅ RÖVEN !!!!
Gav precis Lina en poäng för hennes finne på röven...... Å nu har jag själv en poäng plockare till finne på självaste rövaballen !!!!
Ser detta som ett tecken från ovan !!
Antingen är jag satt på denna jord för att vinna min å Linas poäng jakt.
Eller va han bara snäll för en gångs skull och placerade finnfan på röven istället föri plytet..... Eller ?? Såg han inte skillnad på röven å fejset  ??

Eller är det en bekräftelse om att jag och Lina är en, ett lixom. Så eftersom jag dumpades först så jämnade han ut det å satte en röva finne på henne först ..

Detta tål att tänkas på.....

Sen vill jag bara säga att, det finns bildbevis. Jag var TVUNGEN för Lina kommer inte tro mig, så nu kan jag minsann bevisa.
Men jag beskonar er normala människor från den bilden. Lina är hoppet ändå ute för, hon kommer alltid va rubbad så det blir ingen värre skada än vad som redan finns där lixom.........

(ser du Helena, en rövafinne kan bli ett helt inlägg. Du har säkert någon finne du oxå kan blogga om)

Kommentarer
Postat av: yiyah

Va FAAN? Kallar du mig RUBBAD??



Jag klämde min finne igår. Sprutade massa äckelgegg ur den. Hääärligt...

2008-09-16 @ 07:31:29
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahahahahaha!

2008-09-16 @ 11:33:40
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0