På jobbet

och känner mig så trött efter nattens msnande med Lina.......
Men vi fortsätter vår tävling. Jag VET att jag vinner på fler punkter än dig Lina.....
Vad är ställningen... vi har vikten 1-0 till mig. Den andra(s) vikten 1-1. F-hålet 2-1... å just det finnen i nacken 2-2. Men sen kom jag på idag, att jag känner en som är VÄRRE däran än en bruten nacke..... Så, jag vill ogilltig förklara den poängen !! Funkar det ?? För är det släkt det måste va ?? Så har jag en jäkligt bra plan på HUR han SKULLE KUNNA va släkt med mig på ganska många vis.....

Aja... säg till om något poäng saknas !!


Kommentarer
Postat av: yiyah

Dom klövna hårtopparna. Dom glömde du.



2008-09-10 @ 12:31:07
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0