Pannkakor på G

Det tar ju timmar !!!! 25 000 pankakor får stekas eftersom barnen är MÅNGA och ÄLSKAR pannisar.... Grädde och sylt till är en självklarhet ;)

Idag har jag fått kläder som jag budat hem från tradera. Jätte fint alltihop !! Men finast var en vit och svart klänning från forever 21. Åååhhhhh jag är KÄR i den !!! Nu passade det inte rikitgt *s* Inte väldigt liten, men inget jag tänker knöla på mig i Turkiet.
Men nästa sommar så kommer jag bo i den klänningen. *tindrande ögon*

Usch min vikt...... Jag tycker inte att det syns alls på mig. Att jag gått ner i vikt menar jag :( Jag VET att det gör det. Folk som inte sett mig på några månader ser ju det direkt. Så det SYNS. Men JAG ser det inte...... Jag tycker att jag fortfarande är lika fet och vidrig.... Jag vill ju bli smal NU !!!! Vill inte vänta mer......  Jag fixar inte "kompimangen" "åh va smal du blivit". VAR DÅ ??? I mina ögon har jag inte blivit smal, jag har gått ner i vikt. Men jag ser mig själv som tjock än.... en tjock som gått ner lite i vikt, det är allt.
Kom nu inte med en massa "Jo men du har ju blivit jätte smal" Jag ÄR inte dum, jag har GLASÖGON !! JAG SER JU SJÄLV !!
Aaaahhhhgggggggggggggggggggg !!!!!!!!
Jag ska börja gå... ut och gå... jag måste skärpa mig nu.......

Pannekagorna ä ädna redan.......

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad gott med pannkakor! Det var länge sedan man åt det.... Det måste jag gör i helgen =)! MUMS! Fattar att det tar sin lilla tid med alla barnen =) hehe.. Hoppas att ni får det underbart i Turkiet nu! Kramis

2008-09-22 @ 21:10:19
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0