Sicken kort helg !!

Den flög förbi.....  Det är söndag och nästa helg känns så avlägsen *suck*

Har försökt få barnen i säng sedan 20.00 nu. Viket liv det ska behöva va på dom, för att dom ska göra det jag helt klart hade kunnat betala för att få göra nu !! SOVA !!!
Bara dom kunde varvat ner, slumrat så hade jag slängt mig handlöst i sägen å trynat !!!

En mindre spännande dag.... Fick iaf pengarna för Mogges lgh tillslut. Tjatat på killen om dom sedan i torsdags !!!! Lite nonchalant och grisigt gjort..... men men. Nu har jag dom.

När man är såhär trött, skulle klara av att stå upp och somna... då vill jag bara ha Mogge här. Så han kan hålla om mig och man får känna sig liten å trygg. Mysapysa...... mm..... å han är 60 mil bort.....

Morgondagen innehåller optiker besök och polis besök (passet) Jobba ska jag väl klämma in och sen ska jag bara umgås med barnen på kvällen. Vi ska baka i våra nya fjärils formar. Ska förbjuda kompislek och tvingadom att umgås med bara mig !! Vi ska ha en myskväll..... Tacos, cola, film och sockerkaka. Ja, å jag ska tejpa igen munnen på dom (undertiden vi inte äter) och bakbinda dom, så dom inte slåss......... DÅ kommer vi få det mysigt !!! Tyst, stilla och lungt ;)

Nu har ljudet från barn prat, barn fötter och Olivers sång tystnat..... Jag smyger in i sängen å drar täcket över huvudet !!!

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Hmm man kan oxå ge dem lugnande...

Funkar alltid för mig..

2008-09-08 @ 18:53:26
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0