Vad kostar en helsida i Aftonbladet ??

Min älskling har drabbats av något skumt virus !!
Han är konstant misstänksam.... Har för sig att jag skulle kunna vara otrogen. Han säger inte att jag är det, men är hela tiden på sin vakt.
Min söta älskade prins :) Hur ska jag få bukt på detta virus ?? Tror att en helsida eller möjligen löpet hade gjort susen !!

Men jag börjar med bloggen. Här min älskling ska du få höra !!

Jag har älskat dig så det gör ont i hjärtat, från dag 1 !! Jag har varit och är så otroligt kär i dig, att det inte finns ord att beskriva. Du är mitt allt !! Jag vill inte ens tänka mig en enda dag till i mitt liv utan dig. Vill ha dig vid min sida för alltid !!!

Det finns inte en fotomodell eller miljonär på hela denna jord som kan mäta sig med dig ! Du har mer än någon annan man/kille någonsin kan ge mig. Du har allt.

Jag älskar hela dig !! Din mysiga mage, din sexiga rumpa, dina rådjurs ögon, ditt charmiga leende, dina muskulösa armar, dina stinkade fötter... jag älskar tom dina missfärgade tånaglar !! Jag älskar hela dig från topp till tå !

Du och jag ska bli gamla ihop. Sitta och kramas på en veranda i vårt lilla lilla hus ute i skogen, medans vi tittar på våra barnbarn som härjar runt.

Du är hela min värld Mogge, jag vill inte leva en dag utan dig. Inte en dag !!!

Älskar dig !



Kommentarer
Postat av: Jenny

Naaaaw =)Fy va fint och gulligt!!!!!!!!!!!!! snyft

2008-09-25 @ 17:47:01
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0