Give me some ORK !!

Minimal sömn inatt. Tyckades nog få 3 timmar om man räknar ihop det.
Idag har jag mått illa så trött jag har varit !! Sömn brist brukar inte påverka mig precis, men idag har det varit kämpigt.
Fattar inte vad det är som gör att jag inte kan sova första natten utan Mogge. Knebas !! Sen på helgen så somnar jag gärna redan vid 22 tiden *s* Sover så himla bra när jag har honom hemma !!
Kan ju bara betyda att jag är beroende av honom och får abstinens när han är iväg *S*

Nu låter det som att jag gnäller om att han ligger ute i veckorna. Det gör jag med... haha !! Nä, vi har det hur bra som helst och detta passar utmärkt.
Man mår bra av att sakna varandra. Å jag njuter av varje sekund som Mogge är hemma. Hur sur jag än är på honom just när jag är sur.

Förslagen om hur jag smart ska marknadsföra företaget haglade ju verkligen in !!!!! Ni är lika kassa som mig ;)

I kväll är planen att tvätta upp nerkissade madrasser och tvätta golvet i köket. Mer finns det ingen ork till. Eller... kvällsmat, dusch av barn och vika och tvätta kläder. Men det är "det vanliga" så det räknar inte som att "göra något".
Mitt stackars köksgolv har inte blivit torkat på hela helgen !!! 

Slappa en liten stund till, sen är det till å köra igång !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0