Hemma igen

och med en grym nackspärr !!

Idag har jag haft mängder med energi !!! Dessa 3 dagar om året då man slipper städa, laga mat och diska eller tvätta är min största energi källa.
Jag har idag våt torkat alla möbler och dörr karmar. Dammsugat och torkat alla golv. Skurat lilla toan och putsat alla glasdörrar å speglar. Finns gott om energi kvar ska jag säga, men den får jag spara till ikväll när det ska knatas runt som påsk kärringar ;)

Middagen snart klar och jag hoppas att Mogge kommer hem inom kort. Jag ska iväg och jobba 2 timmar oxå idag !!!

Kommentarer
Postat av: annica

kan jag få lite energi av dig tack, hehe.

jobbit me nackspärr!

hoppas ni har en trevlig påsk

2009-04-10 @ 11:02:07
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vad använder du för mönster?

2009-04-13 @ 10:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0