Inbjudningar på G

Lite finslipande till för att få till d lilla extra ;)  Piffa upp med lite färg..... Det blev väligt vitt och "plant".
Jag var på konstnärs affären idag. Fick med mig 2 papper att provskriva inlagan på. Ett med pärlemo glans och ett "smörpapper".
Jag tror nog att det blir det med pärlemo.
Det dumma är bara att skrivaren blev full med pärlemo !? Så när jag sen skrev ut en offert så hade den massa glitter över sig... Inte så poppis direkt !

Oliver har fått fnatt på att "beatboxa". Han är duktig får jag nog säga. Men han har hittat en låt och lyckats få Flisan kär i killen som beatboxar på köpet !!

Helt sjukt att han kan låta som en hel orkester !!!

Imorgon är det dax för radion igen. 11.00 knäpper ni på radio Kristianstad och lyssnar på min kråkiga stämma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0