Nu återstår bara en sak

Kontakta svärmor och hoppas på att hon håller på rosa..... Mogge tvärvägrar. När han vägrar något finns det bara EN i hela världen som kan få honom på andra tankar, hans MAMMA.
Håll tummarna alla nu , på att hon är inne på samma linje som oss andra ;)

Idag är det "stora bröllopsplanerardagen" i det Edvardssonska/Lorentzonska hemmet !!
Inbjudningarna börjar ta form.... behöver lite saker som Sabbe har hemma hos sig för att få allt som det ska va. Men hon ligger å sover såklart. Söndagen efter en barnledig lördag ;)
Inlagan ska fixas i veckan hade jag tänkt. Måste in på det där konstnärs tjofräset å köpa de där papperna som vi ska ha.
Scanna in fotot som ska användas....
Mycket nu !!
Placeringskorten har vi helt klart för oss hur de ska utformas. Tänker be farmor Pia skriva dom, sen längre fram när vi har fått svar på vilka som kommer å inte. Farmor Pia skriver snyggt, det gör inte jag !!

Mogge har ordnat massa med solisterna........ Fixat text osv....


Kommentarer
Postat av: Elle

Ja Mogge ringde mig :) Har inte kvar hans nummer, men vill du säga till honom att jag behöver ha högre tonart. Låten på internet är för låg. Och sen har jag fixat en sak till! :) Eftersom bröllopet är i augusti när jag har börjat skolan, så får jag låna smink. Så vi behöver inte köpa något. Det skulle vara något läppstift isf om du vill fylla på under dagen. Men annars har vi foundation i alla hudtoner så allt det är fixat. Så där sparade du lite pengar :) haha.

2009-04-22 @ 17:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0