Så äntligen

är det jobba som gäller imorgon !!

Inga barn är sjuka. Ingen mamma är sjuk. Jag ska få spendera en hel dag på jobbet *hoppas*
I onsdags fick jag hämta en febrig Oliver, senare en Flisan med hål i huvudet efter krock med betong stolpe.
Torsdagen vaknade en febrig Cornelia och senare hämtade jag en febrig Michaela på dagis *suck*

Nu vill vi ha en HEL FRISK VECKA här hemma, för att få avsluta med en mysig Valborg i Övarp.

När jag gnäller hos sjukvårdsupplysningen om att vi varit sjuka i omgångar så länge nu så säger dom bara :
- Så blir det när man har 6 barn i så unga åldrar. För att få imunförsvar så måste barnen vara sjuka !

Dom har ju rätt. Men iihhh....... Förra våren och hela sommaren var barnen inte sjuka en enda gång !!! Hösten var helt frisk den med... Men så kom vintern. Mellan jul och nyår började vi bli sjuka och sedan har det inte riktigt släppt känns det som.
Men men :) Jag får friska vuxna barn då ju *haha* För tjena, vilket imunförsvar dom kommer ha i vuxen ålder ;)

Slut på klagosången. Jag ska se det från den ljusa sidan. Jag älskar att spendera tid med barnen och det får jag ju göra när det blir VAB.

Nu är det snart läggdax för mig. Ska bära runt lite barn som somnat i soffan och borsta tanden. Lägga kvälls kissen och sen gosa ner snudan i kudden å soooova ;)
Tänk om jag hade fått somna brevid min finaste Mogge en kväll till.... Älskar dig Mogge, till månen och tillbaka !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0