Capricciosa

Mogge sa i förra veckan, på vår semester i Nabben, att (citat) "Du ser ju fan ut som en capricciosa i ansiktet".
Mmm... Han fick ju mitt prickiga ansikte till att vara belamrat av finnar.... Givetvis ;) Men det är något värre än så ! Det är stress-utslag. Jag får, helst på högra sidan, små röda utslag i MÄNGDER.
Är det panik och stress nu så vill jag inte veta hur jag ser ut på själva dagen !!
                                       


Jag hade glömt bort Andrea, Mogges brors fru !! Där, i förra inlägget. Hon ska göra tårtan åt oss, eller hon har gjort grunden redan ;) 

Pernilla ringde idag. Tärnornas halsband är klara :) Jag ska dit imorgon efter mitt besök hos frissan. Ska upp och visa löshåret som jag beställde igår. Å gissa om jag var förvånad när jag öppnade brevlådan idag och det låg en avi, som sa att mitt löshår låg på affären och väntade !! Snacka om service :) Hair4less  heter sidan.
Hoppas nu bara att det är av kvallitet oxå.... Men jag betalade 1400 ink frakt för detta. Jämfört med 4000 kr hos frisör.
Ja, så först... eller nä, här är upplägget för dagen imorgon:
* Byta bil på Volvo, den är på service (har lånebil nu).
* Kuta in på H&M i hopp om att hitta en hemlis
* Upp till frissan och visa håret
* Ner till min mamma och lämna Oliver (som ska iväg på jakt med Micke och mormor hela helgen). Så hämtar jag Mickan och Isacc istället, som har sovit hos mormor, efter många "snäääälla mormor, när får jag sova hos dig"-samtal.
* Köra till Pernilla och hämta halsbanden och utföra besvärliga, påfestande, plågsamma upplevelser. Ja.. å dricka kaffe :)
* Handla skor till Flisan, Micka, Isacc och Oliver.

Efter det så blir det förmodligen bakande till bröllopet, men det är inte 100 bokat än.

Nähä... nu ska jag laga mat åt min älskade ;) Ska försöka blogga om svensexa nr 2 och min möhippa sen ikväll... eller senare ikväll ska jag väl säga.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åååh...inte långt kvar nu ju!!!!

Drygt två veckor va?

Hoppas löshåret blev bra nu, antar att det är massor att fixa med nu...

KRAM!

2009-08-08 @ 23:01:14
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0