Det funkar inte !!

Jag har försökt skicka mitt nr som vistkort till er alla... det verkar inte funka !!! Imorgon får jag sätta mig och skicka till var och en som sms istället...

Usch... ligger brevid Mickan i sängen. Hon hostar och hostar och har så ONT i halsen :( Piggare än igår, men lika rosslig än. Min lilla räka.....

Det är mycket snack om när man blir vuxen och ska skaffa barn här hemma nu förtiden. Idag gav Isacc info om hur han tänker i det hela.
Jo, han vill ha ett barn. Jackie frågade honom varför bara ett ??? Jo, svarar han. För att jag ska slippa torka så många i röven!!! Underbara charmör *haha*
Oliver förklarade hur han tänkte i sitt val, vilket är två flickor och en pojke. Helt enkelt... Killar är jobbigare än tjejer men han vill ju ha en son ändå...... Ja, som mamma säger jag *pass*

Läggdax för mig. Trött som tusan....Tre fulla plåtar med köttbullar tog TID och ORK !!

Bjuder på lite bilder från Turkiet :) Jag och Jackie har längtat längtat LÄNGTAT oss tillbaka heeela dagen !!







Natti alla :)


Kommentarer
Postat av: Zandra

ÅÅ, jag får följa med nästa gång ;) Köra en semester med bara vi "tjejer", haha

2009-12-03 @ 17:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0