Julklappedax...

Imorgon blir det Ullared med Liz :) DET käns bra :) Vad som känns mindre bra är vädret och barnens timmar i väntan på bussar hit och dit.
Stackars småskitar som ska behöva ha det såhär !! Jag har sådant avsky, sådant hat mot de två som såg till att barnen fick det såhär.
Själv kan jag inte sova längre. Totalt lönlöst att försöka !! Pillan som ska ta 10 min att somna på, de gör mig avslappnad så pass att jag kan slumratill efter en timme ungefär. Så mycket ångest i kroppen att jag jag snart spricker !!
Det som är bra med det hela är att jag rensar, städar och sorterar värre än aldrig förr, för så tänker man inte lika mycket.... Man ska se det positiva i det hela säger dom ju ;)

Jag önskar SÅ att vi hittade ett hus i Önnestad eller runt omkring. Tänk vilken julklapp det skulle vara !!

Ja.. jag vet att jag är tråkig och gnäller mest.......Skönt det skulle vara att klara sluta med det... gnällandet. Resa sig ur sängen en dag och bara se allt positivt och glatt igen .............
Den dagen kommer... kanske inte imorgon, men den kommer........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0