Mode för oss över 30 !?

Modebloggarna jag hittar tillhör ålder 10 och upp till 20 max
Vart finns det "modebloggar" för oss "icke så moderna, luspanka fast vill ändå va liiiite snygg på ålderns höst" bloggarna ???
Hopplöst....jag har googlat... dött lopp...

Jag loggade in på ellos här om dagen. Då var det halva prisen på outletpriset !!! SHIT MAJ GADD va jag fyndade !! Så en lite juleklapp till mig.... En sådandärade wild and crazy grej (nänä, lägg av å tänka snusk nu Yvonne, jag läser dina tankar ända hit !)

Det är denna:

Shit vilken tid det tar för bilden att ladda upp.... jag har ju tagit min "nu ska vi sova" pilla.... Lite dizzy.... Kvicka kvicka nu dumburk !!
Provar att kopiera och lägga in !? *testing testing*

Ehhhh.... ja, på min sida bloggen syns den.... Återstår att se om ni på andra sidan oxå kan se denna ENORMA bild det blev :S
Men jag vill ju skryta om priset för denna coola kappa.... *trummvirvel* 98.50 kr !!!!!!
Så fegar jag ur och inte vågar vå såhär cool.... då är det ju inte en summa som svider precis ;) Jo...ok... dagarna innan barnbidraget men.... ;)

Nä, jag knatar in å försöker somna brevid min otroligt romatiska man......Charmigheten själv.... Tänker krypa över honom för att komma till min sida, då kaaaaaanske jag möööööjligen kan få en slapp arm om mig inatt... Men jag ska inte hoppas på förmycket *s*

Nattinatt ;)


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hoppsan....mitt i prick!! ha ha ha

Men erkänn Mia....minst EN paket rör sig eller vibrerar ;)

En stor JULKRAM

2009-12-13 @ 12:23:14
URL: http://boopzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0