Tävling hos Zara !!

Jackie har lagt beslag på mitt löshår......... så nu provar jag lyckan om att få fatt på nytt *s*
HÄR går ni in om ni vill vara  med och tävla !!

Idag är jag lite piggare. Jag har städat och donat lite..... Mitt hem förfaller när jag inte håller jämnt tempo, sjuk får inte en mamma vara.......
Jag ska snart in i duschen, dax för julspel i Olivers klass........

Stämmningen bland barn och man är irriterad och tjurig.........

Jag HATAR att aldrig få vara sjuk ifred, få lov att sova, vila, koppla av tills jag blir frisk !! Jag HATAR att behöva röja och tvätta i en hel evighet efter att jag legat ner i 2 dagar..... Allt halkar efter och det är apjobbigt att komma ifatt igen....... *suck*

Ja, jag vet........ Gnäll igen :(

Snälla Tomten.... jag önskar mig mer energi och en näve med imunförsvar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0