God morgon !!

Jag har sån fruktansvärd magkatarr. Det svider och hugger i magen.... Vad ska jag göra för att få bort detta nu ?? Jag vill INTE ha Losec. Hela jag blir så konstig av dom... 
Hur ska jag göra för att stressa ner ?? Jag har haft magsår och det är det sista jag vill ha igen...

Vad jag stressar om ?? ALLT !!
När jag kommer in i denna snurren så stressar jag upp mig om allt från att inte hitta två maka strumpor till att tanken på att mina barn kommer behöva osthyvlar och smörknivar den dagen dom flyttar hemifrån !!!
Mmm, typ så iaf *s*
MÅSTE lära mig hur jag inte trillar dit i denna fällan gång på gång !!

Usch va jag gnäller !!!
Jag kan ju kanske börja med en sådan enkel sak som att sluta tycka så förbannat synd om mig själv *haha*
Skärpning Mia !! Det är bara att rycka upp sig och tjonga igång dagen ;)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

LUGNA NER DIG !!!!

Jag blir snart riktigt förbannad på dig..

Nu sätter du dig och gör ingenting i tio minuter !!!!

Sluta tänk på bröllop

Sluta stressa !!!!

Bara ta det LUGNT !!!!!!!

Ska vi träffas snart igen och käka eller nåt ??

Och då ska vi bara sitta och göra ingenting.. Bara prata..

jag fixar allt...

Du bara sitter !!

2009-02-02 @ 12:36:07
URL: http://photosbyminimi.blogspot.com/
Postat av: Helena

Hmm...har inget tips till dig..hur f-n varvar man ner med 6 ungar i hushållet??? Ehh..försök göra mer på egen hand kanske? Och sluta oroa dig för framtida osthyvlar o dylikt som kan behövas!! Totalt meningslöst att använda hjärncellerna till det nu! Själv så är jag ett nervvrak just nu! Varit på psyket t.o.m....suck...har massa panikångest attacker...så nu äter jag massa lugnande medicin och försöker klara av skolan samtidigt. Men vet du vad jag har lagt av med sista veckan??? Att städa!!! Det är det enda jag kan minska på så nu gör jag det! Inte för mitt hem ska bli en krigszon men jag ska städa NORMALT! Känns faktiskt riktigt bra än så länge och t.o.m. Fidde tycker jag e duktig..=) Så nu ska vi börja tänka på oss själva och bli mer än bara mamma och hushållerska!!! Kram!!

2009-02-02 @ 14:50:14
Postat av: jenny

Men Mia!!! =( jag håller med kommenatren ovan, lugna ner dig!!! så blir det mycket bättre med hela dig och ditt imunförsvar!!!! Kramis=)=)=)

2009-02-02 @ 16:26:58
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Men jag gillar dig iallafall det vet du !!!

2009-02-02 @ 19:18:26
URL: http://photosbyminimi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0