Ja, jag vill oxå testa

så det tänker jag göra....

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt namn, får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar, annat än på första frågan då så klart! Lycka till!

1. Vad heter du? Mia
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mupp
3. Flicknamn: Marie
4. Pojknamn: Martin
5. Yrke: Mekaniker
6. Färg: Mossgrön
7. Klädesplagg: Mockasin
8. Mat: Mongolisk buffe
9. Sak i badrummet: Mens skydd
10. Plats/stad: Mönsterås
11. En orsak att vara sen: Miss i planeringen
12. Något man skriker: MIFFO !
13. Film: Mitt feta Grekizka bröllop
14. Något man dricker: Mjölk
15. Band: Metalica
16. Djur: Mus
17. Gatunamn: Majorsgatan
18. Bil: Mondeo
19. Sång: Mamma Mia
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Monopol

Ähh... gick ju lätt ;)

Kommentarer
Postat av: annica

hej vännen, har nått till dig i min blogg

2009-02-22 @ 18:52:40
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0