Läxor....

Sitter med Cornelia och Alex, gör läxor. FY vad det är TRÅKIGT !!
Jag hatade läxor i skolan, å nu ska jag peppa mina barn att göra dom *suck* Tycker det är synd att barn inte får vara barn. Läxor hör hemma senare i livet, högstadiet. Så barnen har fått leka av sig, så dom inte blir skoltrötta så fort. Men men, det är bara min tanke och mitt tycke.

Har haft en ganska lugn dag...
Duschade Mickan innan dagis, hon hade tömt en parfym flaska i håret igår kväll och jag vaknade med grym huvudvärk eftersom hon sov hos mig.
Till dagis och skolan, lämna av barn. Köpa frukt och up på skolan å lämna i femtioelva fack. Jobbet...... jobba till 13, slapp surfa till 13.50.
Hämtade barn på dagis och skolan, körde hem :)
Sabina och hennes Simon kom på middag. 1 kg brysselkål klämde vi !!! Ja, asså inte bara. Köttfärsås och så åt dom andra spagetti till det.
Efter maten blev det EKO:- Å nu är jag här hemma, med läxande barn ;)
Spännande dag i mitt liv ;)

Tänkte hinna sy idag med. Stor fet risk !! No way..... Efter barnen lagts så tänker jag duscha och sedan krypa ner i min, just nu, IINTE sköna säng och mysa med min dator :) Liten skitunge kissade i sängen och madrassera behöver tvättas..

Lite bilder tänker jag bjuda på, dock inte på mitt kök. Inte färdigt än....

Korvgrillning i Vångabacken på Alla hjärtans dag. Lilla syster yster Jennie som smuttar på varm chokladmjölk


Well done grilled korwws


Jennie kan åka snow board... nästan


Kvällens pizzabak..... givetvis i hjärte form !!


Hallon och blåbärs paj :)


Nä, nu hotar Oliver med att Rita en apa som sitter å kliar sig i röven, på platsen där han ska rita blodomloppet !! Fullkomligt frustrerad är han och sitter å mummlar något om att han inte kommer vara med i några tv program där han ska bli intervjuad om kroppen.....
Ehh... nähä ??

Får väl låta honom slippa läxan nu. Kommer inte längre denna gången.....

Kommentarer
Postat av: jane

jag njöt men ska inte ha sånt egentligen,vill ner några kilon....gick upp 30 kg med sara..har gått ner 25 av dom..lite kvar!!!ska vi premurera på varann? din blogg verkar skoj!!!

2009-02-24 @ 20:11:30
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: jane

oki lägger till dej nu,och jo mina 10 första rann av typ....men fick kämpa ner dom andra med orbitrek,20 minuter om dagen sen lägga om kosten typ 2 månader,nudlar,advokado massa spenat och så...krammm

2009-02-24 @ 20:27:07
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: annica

hahaha! ne jag ska inget säga till nån.

du , härligt me parfymflaskan, hihihi

2009-02-24 @ 20:36:26
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0