Martin Lorentzon i ett nötskal !!!

Jag ringde Mogges bror, Martin idag. Jag ville ha lite kort på honom så jag kan pressentera honom här för er. Han ska ju sjunga i kyrkan med sin (och Mogges) bror Melker Igefjord och kusinen Jerker Tenenbaum 
Jag bad om foto som man kan lägga ut i bloggen. Framför allt påklädda foto...

- Äh, det är ju bara att beskära dom innan du lägger ut då ju !? tyckte Martin

Hehe....

Dessa är några utav dom jag fick. Så nu vet ni hur han ser ut som:
Ledsen, rädd, i smärtor, jätte glad, med en fluga sittandes mellan ögonen, baksidan (inte dregla nu tjejer, han är gift!) och avslappnad....
Skulle ni stöta på honom under festens gång, och han har blivit magsjuk, så finns det även en bild på honom i ett sådant uttryck.

Mycket bra framförhållning Martin !!!! Nu vet alla att det är du, i vilken vinkel man än ser dig ifrån !!!



Detta påminner mig om ett kollage som jag gjorde på mig själv här om dagen, med ungefär samma stuk... Det får jag ju lägga upp en dag....

Martin... han kommer få en finare presentation lite längre fram i tiden ;)

Kommentarer
Postat av: joyce

sv: ahhahah tack så mycket -_-

2009-02-07 @ 00:44:24
URL: http://shoppingholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0