ok

Brolle är hot, het, BRÄNNHET !!


Kommentarer
Postat av: mamsingen

Du e rolig du. Fortsätt vara som du är, reagera när du ska men ibland kanske du oxå ska tänka 2 gånger innan du handlar. Ibland säger jag för ibland ska man bara göra det som känns rätt just i den stunden annars ångrar man sig sen. Man kan inte blunda för orättvisor och elände. Det finns överallt. Hjärtat mår bäst av att bry sig. Fina kläder både de du sytt och klänningarna. Har inte tittat på de stora tjernas men ska göra det. Mickan hade varit jättefin i den på bilden iallafall.

Ringt till Gunnel på Kapellg ikväll och anmält mitt intresse på lägenheten. Tror det är bäst att flytta. Mår nog bäst av det. Jennie har inget emot det. Hon ska ju snart börja ta körkort sa hon så det kvittar henne. Hanna ska me flytta in till stan. Ska titta på den kl 9 imorgon bitti. Får väl säga att jag ska hämta Jennie hos Hanna och sen in till jobbet en snabb runda.

Sov gött o skit blött o vakna i hela röran.

2009-02-27 @ 21:25:58
URL: http://focim.blogg.se/
Postat av: Jennie

Visst är han, men vad är det med den där luggen ? Den får han faktiskt ta och skippa för min del !!

2009-02-27 @ 22:02:28
URL: http://missjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0