Oooj vilken DAG !!!

Tack för alla grattis !!!

Jag har sån huvudvärk !! Varit nervös hela dagen och spännt mig antar jag ;)
Vad jag inte riktig vet nu, det är vad detta innebär..
Många frågar om vi kommer få saker och ting betalda ? Jag har verkligen inte en aning.
Jag vet bara att vi kommer följas i våra bröllops planer. Att vi kommer ha en enorm fördel med experter inom området ,att rådfråga vi de tillfällen vi är på radion.
Imorgon kommer vi vara med i studion. Riktigt hur dax vet jag inte. Men jag får väl reda på det under förmiddagen imorgon.
Annars sänds ju Helens program mellan 10 och 13. Får väl sitta i bilen utanför å kuta in när vi hör att det snart är dax ;)

Alla som inte hade möjligeheten att höra dagens program, av dom jag känner då *s*, har frågat mig vad vi pratade om..
Ja... va pratade vi om ??
Jag minns inget alls.......

Mogge envisades med att spela upp det fär mig på webben.
NÄHÄ !!! Jag vill INTE lyssna. Jag minns att jag inte kunde sluta skratta !!
Detta är så otroligt kul och jag går fortfarande med ett leende från öra till öra, börjar fnittra helt ut i det blå...
Men höra mig själv försöka lägga band på mig, i radio, det vill jag inte !!! FYFYFYFY *haha*

Naä, nu ska jag laga sen kvällsmat och sedan ska jag blogga ordentligt och DETALJERAT *haha*

Och TACK igen för att era grattis komentarer :) Det värmer massor att ni är glada för vår skull !!!!

Kommentarer
Postat av: Teres

men vilken tid va ni i sändning idag??

2009-02-09 @ 19:12:50
URL: http://tjejorna.wordpress.com
Postat av: Pernilla

Yippie !!!

Även Om saker inte skulle betalas kan man ju utnyttja det faktum att ni är 2009 års brudpar..

Typ företag som kan sponsra....

Som typ jag blink

Jag ska nog se vad jag kan hitta på mer..

Typ håruppsättning av nån frisör som vill ha reklam.....

2009-02-09 @ 19:29:45
URL: http://photosbyminimi.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Så himla kul! Nu måste jag in på deras hemsida och lyssna på dig! =) Och sen ska jag sätta mig ner och ta itu med alla mina beställningar. Trodde att jag skulle kunna få lite gjort på jobbet i helgen men tji fick jag! Hann inte ens ta in tygerna från bilen... Suck....

2009-02-09 @ 21:05:42
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com
Postat av: Teres

lyssnar på dig nu! :-)

2009-02-09 @ 21:14:43
URL: http://tjejorna.wordpress.com
Postat av: Teres

jag skrattar inte åt dig. Kul att höra din röst efter (shiiiit) 6 års bubbel över nätet! :-)

2009-02-09 @ 21:32:13
URL: http://tjejorna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0