PENGAAAAAAAR !!!

Åååhhhh fy va vi har varit FATTIGA denna månaden !!! Förbannade försäkringskassan, dom kan verkligen fälla en vid knäna med sitt "vi har handläggnings tid" . IDIOTER !!
Men imorgon ÄNTLIGEN får vi in en liten fjuttig summa, men det hjälper mängder !!! Jag tänker åka och storhandla imorgon, fylla upp frys, kyl och skafferi. Barnen ska få en super middag........ eller.... det fick dom ikväll *s*
Min "lyx" är inte alltid som deras lyx...... Vi åt stekt pollakblock, stuvad spenat och kokt potatis. ALLA ungarna äter som besatta när vi har stuvad spenat och/eller stekt pollakblock *haha* Finsmakare där ;)

Men åter till vad jag ska handla imorgon. Jag ska deffenitivt köpa på mig torrvaror så som raggmunks mix, kräm mix (drottning kräm osv), Romana sopp-mix, såser osv osv. För det är ju sådant som man kan ha till snabb kvällsmat efter jobb/skola/dagis. Mina barn kräver ju lagad mat när vi kommer hem, sen något lätt innan läggdax. Inte alltid så kul att slänga ihop en middag från grund närman är helt slut !!
Hoppas det är FETE MYCKET erbjudanden på kött och frysvaror. Inte på vidriga färdigmat å sådant äckel päckel. Å att slinka in på Sten Ohls är en GIVEN grej.
Där gör jag ständiga kap !!
*fågekvitter*

Money, money, money
Must be funny
In the rich mans world


 
Jag har mängder med tjofräs bonus grejs på H&M oxå. Tänk om man en dag, i några timmar, kunde få bry sig om ENBART sig själv och gått runt å SHOPAT !?

Nä, nu ska jag lägga lilla huvudet på lilla kudden och vila lilla hjärnan.
Natti

Å just det !! Foto på kläderna ja... ja, imorgon då ;) Var inte hemma för ens vid 18 tiden idag, så jag hinndade inte ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Å vad roligt för dom! Nä men det är väl självklart att vi förstår det! Inte det billigaste med bröllop ju =/. Synd bara att man missar att se hur fina dom är på sin dag. Hoppas på att få se några foton sen i alla fall, för då ska väl du dit??? pratar du med henne så önska dom all lycka från oss och att vi förstår =)! Kram

2009-02-18 @ 12:46:41
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: annica

hahahaha, money money, dom e bra att ha alltså

2009-02-19 @ 11:40:04
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: mamsingen

Jaha, här går jag in o tänker läsa något roligt på bloggen så har du inte gjort något nytt inlägg.

Skärp dig, sätt igång med lite roliga kommentarer från barnen osv.

Jag skulle också vilja till Pema. Har alltid undrat vad där finns.

2009-02-19 @ 20:18:13
URL: http://focim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0