Ändring i planen :D

Jaaaaaaaa !!
Min plan fungerade !!!
Jag bestämde mig för att vänta ett tag med att ta upp färgtemat på bröllopet. Tänkte att han nog glömde bort d där med att vi inte kunde ha svart och purpur lila. Mycket riktigt !! Svart och lila funkar nu igen och jag är mer än glad att jag inte hann beställa papper på jobbet idag !!
Svart och lila.....
Blir snyggt !!
Jag är glad :)
Men svart spets i klänningen går han inte med på. Det får jag leva med ;)
Jag kommer att ta denna, som jag redan för några år sedan hade bestämt mig för:

Ska samtala med mer sykunniga än mig själv och se hur svårt/dyrt det blir att göra en egen variant..... Detta är ju ändå -06 modell. Är nog ganska billiga begagnade.....

Jag har äntligen fått mitt planera-sug tillbaka !!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh... Vad fin den är! Hoppas att du lyckas hitta en! =) Grattis till bröloppet! När är det dags?

2009-01-12 @ 22:17:14
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Jag misstänkte att Ni bodde där... En speciell liten by... Har ett par kompisar som bor där, men jag tror att de trivs...



Vi bor i Önnestad, så du var inte helt fel ute. Roligt med bröllop! Ja, vi är gifta, gifte oss för snart två år sedan.... öh... den 26 maj... Var tvungen att ta av min ring och kolla datumet... Hahaha, då är det illa.... =)

2009-01-12 @ 23:58:13
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com/
Postat av: Daniel

Gör en Lena Ph vetja å försök sy själv! :)

2009-01-13 @ 00:41:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Zabina

Hej!

Sökte lite på google efter brudklänningar och hittade hit, tycker att klänningen var helt underbar och undrar om du kommer ihåg vilken designer eller modell det var? :)



Tack på förhand!

Zabina

2012-01-30 @ 12:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0