Feber x 4

4 pers med feber...... å fler lär det bli :(


Men jag har ändå mitt bröllop att drömma mig bort till, så lyckan är här och svävar runt ändå ;)

Har tagit foto på lite inhandlade bröllops kraffs....


Man ser inte dom små diamanterna och den stora gör sig inte rättvisa på denna bilden... Men spetsen ser ni ju.... Även om den är i helt stycke än sålänge, ska ju bli löpare.
Hittade på ebay, idag, en säljare av dom små diamanterna. 5000 st för 200 kr inkl frakten. Får väl se om jag vinner budet. *hoppas*
Det är så himla snyggt och effekt fullt med små gnistrande diamanter utstrött på bordet :)


Kommentarer
Postat av: annica

kuuul! men åhhh ska ni gifta er! grattis, det e helt underbart att planera sitt bröllop!

2009-01-25 @ 21:30:46
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fiiiint Mia!

2009-01-26 @ 11:27:37
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0