Lipsill !!

Det är jag det... jag gråter för ALLT !!
Någon vann en resa till Åre, en romatisk weekend. Ingen grät i radio, det var mer komiskt och skämtsamt snack mellan rix morgonzoo och killen som vann. Eller ja, frun hade nominerat honom så han kunde överaska henne med lite romantik, vilket han inte var bra på annars...
Ja, jag lipade.. Glädjetårar såklart, men åååhh så TÖNTIGT !!

Hur ska jag klarar stå i kyrkan, på mitt eget bröllop ??
Musik, som Idol eller när man ser "live" på tv osv... då lipar jag OFTA.
Nu ska jag stå i kyrkan å lyssna och titta på Elle (min kusin) som ska sjunga Ronan Keatings This i promise you:


Jag kommer gråta så snor och dregel inte går att hejdas, hur snyggt är det ?? *hahaha*

Å så ska två av Mogges bröder och Mogges kusin sjunga "All for love".... Då kommer jag ligga ner och lipa som en bebis.......

Men folk kommer ju minnas vårt bröllop då iaf.......

Kommentarer
Postat av: Heyli

hehe jag är likadan, lipar till allt från tråkigt till roligt till fina saker :p

2009-01-29 @ 09:32:37
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: mogge

Älskar dig.

Bara så du vet. puss din mogge

2009-01-29 @ 10:24:18
Postat av: Sara

Ingen fara älskling! Blödiga Svea här på Sommarlust, kommer att få sätta en sådan där kräkpåse du vet, under näsan på sig. Annars kommer hon inte kunna samla upp allt snor och rinnande tårar! Så vi kan vara "fräscha" ihop och ändå vara de supersnygga modeller som vi är!!! Hahah!!



Men en sak är säker...... jag kommer att gråta floder av glädjetårar på ert bröllop....för jag är SÅ LYCKLIG för din skull!



PUSS!!!

2009-01-29 @ 14:06:35
URL: http://sara75.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Och jag ska jaga dig med kameran........

2009-01-29 @ 21:34:12
URL: http://photosbyminimi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0