lite av allt och inget !

Har ju varit så himla kass på att blogga ett bra tag nu. Jag fattar inte vad som hänt ?? Jag hinner inte längre  med hälften av det jag ska..
Aja lite kuligheter som fått mig att skratta dessa dagar är som tex i förgår när jag åkte till MAX med barnen. Alex sa till Isacc att hon skulle ta kikaren innan honom (på lekplatsen utanför) när vi kom fram.
Isacc, som är aningen smidigare än Alex knep kikaren innan Alex ens kom ur bilen. Micka, mini polisen Lorentzon tjuter då :
- Åhh men Aleeeex !! Isacc tog tjuvkikaren !!!
*haha*
Inne på MAX sen så beställde Alex in fiskpinnar !? Det var kycklingbitar hon ville ha, men ungen har trott att det är fiskpinnar hon fått !!

Flisan och hennes kompis planerar, något hemlig tydligen. Det skulle vara något där man enligt Flisan skrev under en tampong !! Haha.... talong skulle det va.....

Å imorgon, på min lediga dag så har jag lovat Isacc och Mickan en mysdag :) Å Isacc har heeela dagen memorerad !!
Först lämnar vi dom stora, sen åker vi hem och äter frulle. 10 åker vi till stan, BR såklart och så ska vi äta lunch på Pappa King ! (Burger King) Rooooooliga unge !!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter som en urmysig dag! Hoppas att mamman är på lite bättre humör i dag... =)

2009-01-22 @ 10:14:08
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0