Marklund har gett mig en käftsmäll !!

så känns det iaf !!

Inan tänkte jag såhär:
"Ok, Liza var en ung författare och alla gör vi misstag. Ok, jag är förbannat arg och besviken, men mest på Mia, för inte kan väl Liza gått med på alla dessa lögner"

Efter dagens intervju tänker jag:
"Fuck dig Liza Marklund. Fuck dig för att du försöker få OSS BLOGGARE till små patetiska varelser utan hjärnor. Fuck dig Liza Marklund för att du inte har stake nog att erkänna det du gjort. Fuck dig Liza Marklund för att du sitter där och ser dig själv som ett offer. FUCK DIG LIZA MARKLUND"

Jag är så arg och upprörd på media.... Jämnför Monica Antonsons intervju med Lizas.... Ehhhh ??? FÖR HELVETE TV4, NI GÖR BORT ER !!!!!

Att bara sända skiten, att bara låta den äckliga jäkla apan sitta där och tycka synd om SIG SJÄLV !!!

DU ÄR ETT VIDRIGT ÄRKESVIN LIZA OCH TV4 FÖLJER DIG HACK I HÄL.


Jag säger bara det, att är det inte samma milda förstående ton mot Antonsson imorgon i TV4 så kommer jag explodera !!!

Jag hoppas verkligen att Monica tar upp prästens brev.... Jag hoppas verkligen att folk som blivit indragna i denna historien har stake nog i sig att stå upp för Antonsson nu.

Å VARFÖR ligger fokus på "mannen med don svarta ögonen" ?? Ja, han slog Mia. Han har suttit inne för det. Han har förnedrat sig och visat sitt ansikte för HELA SVERIGE och sagt att han skäms över vad han gjorde.
ÄNDÅ är det HAN som får focus.....
Hans andra ex har han inte slagit enligt henne, han lever mid sin fru i ett lyckligt äktenskap.
Låt honom va nu !! Han har fått massor av skit i måånga år. DET RÄCKER !!
Lägg focus på alla lögner !! Vad stämmer ?? Vad stämmer inte ??
För helvete, Mia var ett socfall som raggade på flyktingförläggningar. I boken jobbar hon på bank och jobbar ideellt på flykting förläggningen. Lite för mycket förvrängning av sanningen i en bok som hävdas vara sann ??
I boken så är hennes man Anders en man från norlrand, lugn som en filbunke. I chile blir han deprimerad för att han inte kan språket och känner sig isolerad, inte heller kan han ta arbete i Chile pga av språksvårigheterna !!
HALLÅ ???? Han är en chilenare som inte kan svenska. En chilenare som inte förstår språket i Chile ?? Mmm.. så himla bra Liza.
Åhh just det, han satt inne, ja "Anders" , för mordförsök på "mannen med dom svarta ögonen"
Inte ett ord i böckerna om detta........
Ehh VA ??? Hur försvarar man den lögnen då ?? Förlara Liza, med andra ord än dina "jag gjorde det för att skydda deras identitet" SKITSNACK !!!
Eftersom hans språksvårigheter är grunden till depritionen som ledde till skiljsmässan så är det är ganska stor grund sten i detta luftslott tycker jag !?
Ja, å sen i USA så började ju "Anders" oxå misshandla Mia........ Undra vad han hade sagt om saken om han fått veta vad hon pysslar med !?

MEDIA MÖRKAR OCH VÄLJER VAD VI, VI SVENSKAR SOM LEVER I EN DEMOKRATI SKA FÅ VETA NÄR ÄRKESVINET LIZA MARKLUND STÅR PÅ SIN PEDESLAT OCH HÅNFLINAR ÅT OSS DUMMA IDIOTER SOM KÖPTE HISTORIEN MED HULL OCH HÅR.
Det är klart, vi har ju gjort henne till milijonär. Hon är nöjd och skiter blankt fan i vad vi "små" känner ang hennes svek och osanning.

Jag hade inte reagerat så starkt och varit så arg om Liza kunde erkänna det hon gjort. Jag hade varit fasen så mycket mer förstående mot Liza om hon inte ansåg mig som "ingen", för i hennes värld är det bara Monica Antonsson som kräver en ursäkt.
JAG KRÄVER EN URSÄKT ANG DITT SÄTT ATT SE PÅ MIG SOM MÄNNISKA. MIN RÖST RÄKNAS, MIN BESVIKELSE RÄKNAS OCH MINA KRITISKA ÖGON HAR SETT !!!
DU HAR GETT MIG EN KÄFFTSMÄLL OCH JAG ÄR SÅ PISS FÖRBANNAD.

TV4 ja....... jag hoppas att alla som följt denna historien mailar dom och gör sin röst hörd...... Man är opartisk i en sådanhär historia och ger båda sidor lika grund att stå på. Så är det.
Vi "småfolk" ska inte stå och ta detta, jättarna ska få veta att vi märker deras maktmissbruk !!!


Åhh... å jag är lika arg än........bäst å sluta innan detta blir flera kilometer långt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0