Men BAAAAJS

va jag blir trött !!!!
Min dotter är kleptoman !!! Nu är sladden till min systers kamera borta. Jag är säker på att det är hon, Mickan.
Hon har försnillat, den sista månaden, 2 kameror en bilnyckel och 2 mobiltelefoner.
Bilnycklen hittade jag i onsdags, bakom hennes element. Ihop med mängder av julklappspapper.
Frågade varför hon inte berättat om nyclen. Vi mutade till å med henne med en heeel egen påse med godis.
Hennes svar:
- Men åhhh.... (rynkar ögonbrynen) Om jag hade sagt det så hade du sett att jag snodde min julklappar innan tomten kom.
DÅ kopplade jag !!
Allt julklapps pappaer var från klappar hon hade smusslat in på rummet, öppnat och sedan gömt bak elementet.
SNORVALP !!!

Mobilerna är hittade, en kamera. Letar fortfarande efter min.....
Ja, å nu är denna sladden med bort !!

Hade lagt upp mängder med bilder om jag haft den. Tyvärr blir det ju inte så nu.

Lägger mig å sover......

grrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0