Min klocka går för fort !!

Jag hinner INGENTING längre........
Helt sjukt !!
Å så är jag så vidrigt blek å finning å ska ha mens å är så förbannat sur å ska nog lägga mig och sova bort allt dåligt humör *drar efter andan*

Stackars Mogge har fått MINST 2 doser av mitt pissiga humör. Han har en lastbil att sova i på veckorna, å den veckan innan jag ska ha "indiander i vattenhålet" så får vi nog snart införa som regel att han gör det med, vare sig han är i stan eller i Kiruna ;)

Nu tar jag vattenhålet, finnarna och mitt dåliga humör raka vägen in i sängen och drar täcket över huvudet !!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja hahaha! Vem känner inte igen det där Mia =)!?

Jag blir såå känslig och tjurig veckan innan... Tur man vet om vad det beror på! Jag är så jobbig då och det är tur man har en go man som står ut ;) haha!

Natti natt med dig =)

2009-01-22 @ 00:39:40
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ja du, skyll på vädret det gör jag. Har varit en bitch nu en vecka och får INGET gjort hemma.. Eller så är det fjälkinge som har en bakterie spridning.. För lata är vi ju absulut inte, haha

2009-01-22 @ 16:35:08
URL: http://elanlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0